Asistenta 12

FordAsistenţă12 vă scoate din impas

Ford Asistenţă12 este un serviciu asistenţă rutieră, reparare şi recuperare care vă ajută la domiciliu sau oriunde în Europa, şapte zile pe săptămână, 365 de zile pe an.

Fiecare Ford nou vine cu Asistenţa Rutieră inclusă gratuit în asistenţa de bază Ford.

De asemenea, puteţi extinde Asistenţa Rutieră, odată ce garanţia de bază se încheie, apelând la unul dintre planurile noastre de garanţie extinsă şi asistenţă rutieră:

  • • FordAsistenţă12 - pentru perioada de un an la preţul de 75 lei cu TVA inclus
  • • FordProtect – oricare dintre planurile FordProtect includ Asistența Rutieră

Zona de asistenţă
Poliţa dumneavoastră permite acordarea serviciilor complete* de asistenţă rutieră în România precum şi a serviciilor primare** de asistenţă rutieră în următoarele ţări din Europa: 

Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgia. Bosnia&Herţegovia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croaţia, Danemarca, Elveţia, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Kosovo, Letonia, Lichtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, San Marino, Slovacia, Slovenia, Serbia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina, Ungaria, Vatican.

Detalii despre eligibilitate

Automobile de pasageri sau vehicule comerciale uşoare:

Ford - Cougar, Escort, Fiesta, Focus, C-Max, S-Max, Fusion, Galaxy, Ka, Mondeo, Puma, Ranger, Scorpio, Streetka, Transit, Tourneo, Kuga, Transit Connect - fără limită de vârstă sau kilometri, ce efectuează revizia la un reparator autorizat Ford. Serviciul Ford Asistenţa 12 nu se poate cumula cu revizia din campania Motorcraft.

Procedura

În situaţiile în care aveţi nevoie de asistenţă rutieră, contactaţi FordAsistenţă12 în România - Tel: 021 300 1261 sau One Call (+4) 0 37 37 88 000.

Înainte de apelul telefonic, pregătiţi următoarele informaţii:

  • • Numele şi prenumele conducătorului auto şi al pasagerilor;
  • • Numărul de înmatriculare, marca şi numărul de identificare al vehiculului din talon;
  • • Locul exact al evenimentului şi un număr de telefon de contact;
  • • O descriere succintă a evenimentului şi a tipului de asistenţă necesar.