Un eveniment auto cum ar fi un accident rutier, poate fi extrem de neplăcut, cu atât mai mult cu cât poate produce atât pagube materiale cât și victime.
Ai avut un accident? Iată ce trebuie să faci!
Legislația românească, prin Ordonanța de urgență nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice stabilește obligațiile legale ale fiecărei persoane, în cazul producerii unui accident. În funcție de tipul accidentului acestea, îți expunem mai jos acțiunile pe care trebuie să le întreprinzi:
• în cazul unui accident de circulație care a implicat și victime,trebuie să NU părăsești locul accidentului și să NU muți autovehiculul; ești obligat de asemenea să anunți Poliția despre producerea evenimentului;
• în cazul unui accident fără victime, ai obligația să scoți imediat autovehiculul în afara părții carosabile, iar dacă starea mașinii nu permite acest lucru, să îl deplasezi cît mai aproape de acostament, semnalizându-l corespunzător, apoi să te prezinți la Poliție în termen de 24 de ore de la producerea acestuia, pentru întocmirea documentelor de constatare;
• în situația în care, împreună cu celălalt șofer implicat, decideți încheierea unei constatări amiabile, sunteți exceptați de la regula prezentării la unitatea de Poliție; această situație se aplică și în situația în care ești singur implicat în accident iar autovehiculul tău este singurul avariat.
Pentru ultimele două situații expuse, primul lucru pe care trebuie să îl faci este anunțarea accidentului, fie că te adresezi societatății de asigurare, fie direct unitatății de service.
Cu ajutorul serviciului AUTOCONSTATARE de la Roadhill Automotive, orice daună acoperită de polița CASCO sau RCA, se rezolvă cu un singur telefon! Contactează-ne telefonic sau completând fromularul alăturat, alege la care dintre punctele noastre de lucru din București sau Ilfov dorești să te prezinți și un expert Roadhill Automotive va prelua cererea ta, asistându-te pe durata întregului proces de soluționare a daunei.
Roadhill Automotive are contract de decontare directă cu toate societatile de asigurare : Allianz Tiriac, Asirom, Generali, Grawe Romania, Groupama, Omniasig, Axeria, Porsche Asigurari, Uniqa, FGA (Fondul de Garantare a Asiguraților). Nu uita că ai posibilitatea de a alege efectuarea reparației în oricare din unitățile noastre de service.
* Pentru clienții-creditori de asigurări ai societăților de asigurări a căror autorizație de funcționare a fost retrasă (ex. Euroins), cererile de deschidere a dosarelor de daună/despăgubiri, vor fi soluționate prin Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA).
Imediat ce ne vei contacta, vom prelua cazul și vom începe instrumentarea dosarului de daună pentru tine. Un Consultant de Service Roadhill Automotive te va îndruma în completarea Formularului de Constatare Amiabilă fie telefonic, fie la sediul nostru.
Pe lângă Formularul de constatare amiabilă, dosarul de dauna trebuie să mai conțină câteva documente, pe care ți le prezentăm pe scurt aici
În situația în care autovehiculul nu este funcțional, poți solicita un serviciu de tractări auto, cu mențiunea de a anunța că dorești efectuarea reparației în unul din service-urile Roadhill Automotive, situate în București și Jud. Ilfov, în funcție de zona în care te afli. Autovehiculul va putea fi transportat către locația noastră indiferent de ora din zi sau din noapte iar un Reprezentant Roadhill Automotive te va contacta imediat cu începerea programului de lucru.
*Pentru proprietarii de autovehicule Ford, există un Serviciu de Asistență Ford disponibil pe teritoriul României. Serviciul este gratuit, daca masina beneficiaza de Garantia de baza sau de FordProtect; este nevoie doar de un apel telefonic si ajutorul va veni – fie ca ai nevoie de reparatii gratuite la fata locului, remorcare, un vehicul de schimb, cazare pe timp de noapte, ajutor pentru a ajunge acasa sau oricare altul din serviciile noastre. Daca ești posesor Ford și ai nevoie de asistenta rutiera, in Romania sau intr-o tara din Europa, contacteaza Ford*Asistenţă*12 Romania (021 300 1261)sau One Call (0040 37 37 88 000).
1. pentru că reparăm orice marcă sau model de autovehicul;
2. pentru că acceptăm orice lucrare, indiferent de complexitate sau grad de dificultate;
3. pentru că avem contract de decontare directă cu toate societățile de asigurare;
4. pentru capacitatea mare de servisare a atelierelor;
5. pentru garanția lucrărilor efectuate;
6. pentru că înțelegem nevoia ta de mobilitate, oferindu-ți o mașină de curtoazie pe durata cât autovehiculul tău se află în unul din atelierele noastre pentru reparații *(În limita disponibiltății);
7. pentru că îți respectăm timpul, eliminând timpii morți, atât prin eficientizarea fluxului documentelor cât și al reparațiilor necesare;
8. pentru comunicarea transparentă;
9. pentru experiența sutelor de dosare soluționate;
10. pentru că oferim servicii auto de la a la z, sub același acoperiș.
PROGRAM DE LUCRU
Luni: 08:00 - 18:00
Marți: 08:00 - 18:00
Miercuri: 08:00 - 18:00
Joi: 08:00 - 18:00
Vineri: 08:00 - 18:00
Sâmbătă: 08:00 - 13:00
Duminică: închis